Dagligdagen

Dagligdagen med en elev der spiller på trommer, med alle elever og lærere siddende foran sig

På en almindelig dag er der mogenmad kl. 7.30 og morgensang kl. 8.00. Herefter kører skemaet frem til kl. 15.00 eller kl. 17.00 - lidt afhængig af, hvilket hold man er på.

Kl. 12.00 er der efter middagsmaden (varm mad) en god pause, hvor du kan nå at handle ind eller slappe lidt af, før timerne starter igen. Det er også i denne pause at kontoret har åben, hvis du skal i elevbanken, købe frimærker eller vaskemønter. Desuden er der 3 mellemmåltider med formiddagsfrugt, samt eftermiddags- og aftenkaffe.

Hver tirsdag aften er der fællesaften fra kl. 19.30 - 21.00, hvor vi tit har gæster udefra, der f.eks. fortæller om at være udstationeret i Afghanistan eller fange i et fængsel. De øvrige aftener kan du som regel selv disponerer over. En del aftener vil der være aktivitetstilbud som boldspil, kreativ værksted, eller showdans, som er frivillig. Måske vil du hellere spille musik, gå i fitness, eller sy med vennerne.