Weekend

3 glade piger holder Weekend på Skolen

Der er 3 typer weekender:

I de 4-5 bliveweekender er der fuld program og der er mødepligt. Det kan være, at vi holder gallafest, hvor pigerne har syet gallakjoler og drengene har lånt en smoking. Sammen mødes vi i salen og spiser galla middag og danser lancier. Eller måske er en af blive weekenderne afslutning på musicalugen, hvor vi viser vores forestilling for familie og venner. Det er også tit i disse weekender, at vi holder fest om aftenen.

I de 4-5  lange weekender har man typisk fri en fredag eller en mandag og må derfor tage hjem aftenen før, hviket giver mulighed for at klare ting derhjemme, som man ikke har mulighed for i det normale skema, så som det årlige tandlægeeftersyn mv.

Øvrige weekender er normale. Man kan vælge at blive eller tage hjem alt efter, hvad man har lyst til. Dog skal man senest onsdag morgen kl. 8.30 før weekenden tilmelde sig.