Bestil en rundvisning

Det er vigtigt at alle kommende elever så vidt muligt besøger skolen forud for tilmeldingen, da det giver et langt bedre grundlag at beslutte sig på.

Der er to muligheder:

Det bedste er at komme på en almindelig hverdag, da man så oplever skolen, som dagene jo er flest.

I ulige uger (1, 3, 5...) er der rundvisning på mandage kl. 10.30 og onsdage kl. 13.30.
I lige uger (2, 4, 6...) er der rundvisning onsdage kl. 10.30 og fredage kl. 13.30.
(Helligdage og ferie undtaget)

Udfyld formularen og afkryds, hvad der passer dig bedst og jeg vil hurtigst svare jer tilbage. Et sådant besøg varer normalt ca. 1½ time.

Hvis I foretrækker at besøge os en aften eller en weekend, er det også en mulighed. En gang i kvartalet afholder vi Åbent Hus. Ring og hør nærmere herom eller find det næste informationsmøde her:

Aktuelt på skolen

Er der spørgsmål eller særlige omstændigheder, så ring (tlf. 75858012) eller skriv til "forstander@skolenfor.dk".

Mogens Sønderup
Forstander